HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: Shroud

THE AWM IS NUTS

23077 ratings | 1143062 views
All highlights are from my stream :D ► Follow me! TWITTER → https://twitter.com/C9shroud TWITCH → https://www.twitch.tv/shroud STEAM → https://steamcommunity.com/groups/EclipseTV ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ► Sponsor Shoutouts: Crunchyroll: http://c9.gg/crunchyroll HTC: http://c9.gg/useHTC HyperX: http://c9.gg/useHyperx iBUYPOWER: http://c9.gg/usingibuypower Logitech G: http://c9.gg/useLogitech Twitch: http://c9.gg/twitchtv Twitch App: http://c9.gg/twitchapp ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 👌Channel Manager - https://twitter.com/stun_empire ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (1174)
Crossisepic (1 day ago)
Shroud the AWM can shoot 300. Magnum right? It can shoot through walls
K2J KeyJaY (3 days ago)
Freekin' god of the game
4545ラナ (5 days ago)
ナイスゥー
Sky4 The44 (5 days ago)
anyone know what headphones he uses?
Jizzed MemeZ (5 days ago)
The AWP has been getting me dubs on pubg mobile
Necip Uslu (6 days ago)
Türkler nerde
baran Bilicanoğlu (8 days ago)
Hileci amk
aulizx12 albarran (8 days ago)
Suscríbete ami canal y verás como juego
aulizx12 albarran (8 days ago)
Testoy viendolo todos tus vídeos juegas genial ya me se tus pasos bro saludos
Bread Talk (12 days ago)
01:00 best moment
elias collective (12 days ago)
<3
alex guariglia (12 days ago)
"yeah you're doing great, next time get a gun"
Chrissy Pissy (13 days ago)
I’m not sure if u guys will agree but I love the mini 14 in this game it’s awesome for me
most wanted munda (18 days ago)
At 5:2 awesome.....shroud is the(ppp)... pubg pro player ever
Smashed Eight (18 days ago)
2019? Anyone?
Smashed Eight (18 days ago)
Pubg is better than fortnite! I think 9 years olds will hate me now!
Zyrexism (19 days ago)
Anyone know what that number at the top right of shrouds cam means? It’s the triple digit number in white with the black back drop
aofde love .fcInON (24 days ago)
ผมมาจากไทย
Valitte 03 (24 days ago)
Dude how you are so damn good at this shit i barely can even hit anyone standing still
Joël Heinzelmann (24 days ago)
Shroud killed twice the same guy at 9:37 and 12:37
benfed 04 (28 days ago)
Aim is fucking on point
Vortez :D (29 days ago)
Sooo nuts are AWMs? 🤔🤔🤔
Milan Ferko (1 month ago)
1:30 what? XD
Oort Cloud (1 month ago)
The silenced M24 sounds like a really violent photo camera
SaNdY SaNdY (1 month ago)
I want to play like this guy
Irfan Arifa (1 month ago)
👍
jacob gabrentina (1 month ago)
And i subscribe
jacob gabrentina (1 month ago)
Shroud i like your skin on pubg
iiXeno (1 month ago)
No shit the awm is nuts.
Robertoastii (1 month ago)
1:28
Robertoastii (1 month ago)
0:56 *WHAT THE FU-* **kills**
Chef Boyardee (1 month ago)
I love how he gives us that bonus content and then gets to it.
Onni Aarnio (1 month ago)
Am i stupid or who is the #unknown shroud kills every game
diego (1 month ago)
Qualche italiano che lo segue ?
Off Beat Creator (1 month ago)
I am better player than. Shroud. You believe or not
Ana May Udarbe (1 month ago)
Watch 57 seconds in its so funny
Falling Star (1 month ago)
0:56 top kek
Van Victor Maghanoy (1 month ago)
Shroud already killed with the name "#unknown#" 3 times lmao
JusT Pro (1 month ago)
Shroud i think u and thé youtuber called aculite should play PUBG together u have the same skills in pubg
Aaron Wood (1 month ago)
so basically, shroud wants tarkov audio.
O.G.B Bruno (1 month ago)
Hi shroud beauty man I'm Brazilian and I'm your fan 🤗🤗😁😁🇧🇷🇧🇷🇺🇸🇺🇸
O.G.B Bruno (1 month ago)
Pratul Anand Hello you speak Portuguese?🤔
Pratul Anand (1 month ago)
O GAME BUGOU !!! Huehuehuehue
Tech Guys (1 month ago)
What you will say about izzo
Ashner Diaz (1 month ago)
0:57 where the **** I am 😂
Dan Humphreys (1 month ago)
Also I love that you can write off skins purchases. God bless the US tax code.
Dan Humphreys (1 month ago)
0:55 best part of the video by far. "what the?!?" LOL
sylvester otte (1 month ago)
12:07 Why didnt he actually look through that guys loot so he could have taken that SR Supressor..
call me Joseph (1 month ago)
Does shroud even sleep?
11:02 must have felt so great.. Shroud acknowledging your skills??.. "you dont need any wisdom, you made it this far without a gun.." MAAAAAAANNN !! what a darn lucky guy!!
Pigston (1 month ago)
0:56 LMAO
NonCombatWolf OfNarnia (1 month ago)
“THE AWM IS NUTS.” Great title man. The AWM really is nuts
Demian Pryima (1 month ago)
SLR kinda looks like SK12
Chris Brown (1 month ago)
Do you hate ninja
Minh Nguyen Nhat (1 month ago)
He killed #unkhown for like 4 times :)
WORLD'S GREATEST MAOU (1 month ago)
Where the cocayane
Fuck 12 (1 month ago)
i love how shroud is so casual when hes doing these mad plays
B Gordon (1 month ago)
0:57 LOL HAHAHAHA WTF
Atallahraf Rafif (1 month ago)
Shroud play pubg like e cheater
bebeha bebeha (1 month ago)
AWM starts 11:53
Matthew Bledsoe (1 month ago)
Mmmmm awm with a suppressor
Diego Arias (1 month ago)
5:10 GG EASY
Kerry Nesmith (1 month ago)
He killed #unknown like 12 times wtf
- LiL_Pepe_22 - (2 months ago)
0:57 you killed Ham_Fam 5:01 you killed Ham_Fam
I got no clue why I have seen shroudie boi kill MrHellCat 5 times and #unkown three times on his overall streams
Scar Predator (2 months ago)
On time I hit a dope headshot on pubg mobile with an AWM and I got the chicken winner
*Slap My Nuts* (2 months ago)
What made 0:58 more funny was that his name was ham_fam
*Slap My Nuts* (2 months ago)
1:31 DICK tan xD
Akın Gül (2 months ago)
FUCK THIS BUGGY STUPID SHITTY GAME AND FUCK ITS DEVELOPERS
Idk Lol (2 months ago)
*W H E R E T H E F U C K I A M*
Chocolat-kun (2 months ago)
When you are so good at CSGO. Almost every FPS games are easy.
WhoaItzTrist (2 months ago)
11:03 is funny as he'll.
I only play PUBG mobile :( I want a pc or Xbox
Sebastian Kronborg (2 months ago)
Hos he turnes tre red dot on to the triangel ????
Rante (2 months ago)
the clickbait is nuts
teadus (2 months ago)
S12k
logical hotdog (2 months ago)
How did he just get hit by that car
Xavier Ridge (2 months ago)
I know it’s cool to watch shroud win, but at the same time, I also feel really bad for everybody that shroud kills
Hanz Krupps (2 months ago)
He rammed you with your bike. Should of hopped back like a jack rabbit. 😆
BOI SHITOKNIGHT (2 months ago)
HACK MY ACCOUNT PLS
Andrew Stanley (2 months ago)
Lol 0:37
I think sks is better than awm
Trai Đoàn (2 months ago)
vn
Mayank Rawat (2 months ago)
Who else heard 'where the fuck I m'
STAY PEAKED (2 months ago)
U WAN DAT AK SKIN?
AMFA Alex (2 months ago)
Lol i thought i was in bunnyfufuu's vid cause of intro xD
dead (2 months ago)
*where the fuck i am*
UnluckyLevi (2 months ago)
What's his dpi?
Mansour Tchourtchaev (2 months ago)
How much costs your computer? I wanne buy a good gaming computer for fpshooters
Mansour Tchourtchaev (2 months ago)
How the fuck can you be so good?? And so fast and accurate with the mouse on pc?!
TEDDY (2 months ago)
Where the fuck I am where the Fuck I am where the fuck I am where the fuck I am where the fuck I am a day later 💀 where the fuck I am 🐦
Roy Navarro (2 months ago)
this dude is so chill. unlike the other dudes who always complain everytime they die
JokerIs Real (2 months ago)
Pls play rainbow six siege
Armando Sanchez (2 months ago)
Like si miras a este wey y eres de México :v
10:31 lol, survive until 2 person left without a weapon.
Sr NOoBx TM (2 months ago)
P90
DaRealKerchDems (2 months ago)
Dat face on the thumbnail tho...😂😂😂😂
Six Andykat (2 months ago)
omg shroud Read More
Coc king (2 months ago)
You already upload this video this video is second Time😃😃
IX RUSSIAN IX (2 months ago)
Pendos ebanuy zdoxni mraz
VladoGT (2 months ago)
Why so many "where the f*** i am"
kaitotheultimate (2 months ago)
anyone else see the 2nd guy jumping at the top of the towers at stalber 5:06

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.