HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: Dusty Battlegrounds

PUBG: The Power of Ghillie Suit (Compilation)

19395 ratings | 2706137 views
Send me your REPLAYS to ► dustyfanmail@gmail.com Last video: https://www.youtube.com/watch?v=gHwA7-gyPOk ★Source: Charrizz https://www.youtube.com/watch?v=JC4WXcXRcdI KY Shooter https://www.youtube.com/watch?v=jpU-CO56ztA Kosdra https://www.youtube.com/watch?v=7Jc-yjhklNY Outro: https://www.youtube.com/watch?v=LgY1w_OcT_4 © If you need a song removed on my channel, please email me. (ledecky.david@gmail.com) © Copyright : We / I do not own any of the material in this video. I upload video's for promotional and preview purposes only! If you are the Producer or Photographer and would like the Video taken down please Email me and we / I shall remove it immediately. Please do not issue a "Copyright Strike" against the Channel as it affects all previous work. We always try to ask for permission to upload records but sometimes parties may not be informed. Please contact me at.
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (756)
Гилли предмет
nvy (8 hours ago)
Do people actually enjoy this boring ass game where you have to camp the whole match to win
smashgaming (11 hours ago)
Damn ghillie suits can't see him!!
SMDTURBO (18 hours ago)
1st clip made me cringe because I knew he was going to get killed.
QualityR6S (21 hours ago)
Damn, that first guy is actually a little dumb, how didn’t he notice him quicker? He was on a fookin rock 😂😂😂
L S (23 hours ago)
You cego men?
Monshiiee (1 day ago)
Maybe a compilation of idiots? hahaha so funny!
deez nuts (1 day ago)
Once I played without cheli suit and 4 morons didn't see me and killed every1
Fadlan RASYAD (1 day ago)
Ohh maigat
LopNinja (1 day ago)
they blind asf
Jaryl Jamin (1 day ago)
Make this a meme and protect it against PewDiePie using a Ghillie Suit
alex rapakousios (1 day ago)
https://youtu.be/hmYE539HQWw
LilUzi Vert (1 day ago)
How to create PUBG? Because in Rules of Survival Is so many fucking hacker.. i can play free... Im died so fast before to get the loot i died...
Judith Zarsuelo (1 day ago)
pota phubg ang boring
lil_d.e.w (2 days ago)
whats the rate in percent that thing spawn cause i never found that 😂
a theune (2 days ago)
hpw iget ghillie suit
Maddi Ignacio (2 days ago)
BRALISIMOOOH
Shubham Kumar (2 days ago)
Ghillie suit is amazing!! (edited) but what does ghille means??
warrior gamers (2 days ago)
😂😂😂😂😂
CrazyIndianOtaku (2 days ago)
Beware of shooting bushes and Grasses!!.😁😁
Daniel Collier (2 days ago)
Are you daft!? Stay out of the radioactive areas!
Daisy ki Vines (2 days ago)
nice 😂😂🤣😎
Genie Gaming (2 days ago)
pubg is ez
Genie Gaming (2 days ago)
pubg players r stupid
LastSamurai224 (2 days ago)
nice fake btwwwwwwwwwww
Maximus Lee (3 days ago)
Don't do anything stupid
Maximus Lee (3 days ago)
Let them pass
justus wenzel (3 days ago)
Anyone that prones and crawls in a ghillie is a shitty player, and anyone that doesnt see someone craeling in a ghillie is a shitty player
GreyhoundGamer (3 days ago)
How do I unlock this
Fayyadh Firjatullah (3 days ago)
1.01 my fav
Salman Killer (3 days ago)
😂 😂
bobbymuscle (3 days ago)
1:05 COD4
Lil Gus (4 days ago)
is this android game
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👍👍👍👍
Absolute Zero (4 days ago)
Hi man. Can you subscribe to my channel. I too started making game videos. check out my new fortnite movie series - https://www.youtube.com/watch?v=7ZoX9EJLeA8.
CrazyBurnGames (4 days ago)
wtf are they blind ?
Brayden Durham (4 days ago)
Bushwookie
AK TY (4 days ago)
Hello my friends. My channel is beautiful. I just need your forearm. In order to grow up and try hard to help you. Please help me and subscribe to my channels
odeoda1 (4 days ago)
I'd be saying bet you can't find me and when they get close, I'd explode myself with a nade lol... I'd like hint them towards me then boom XD
Doraemonic Gamer (4 days ago)
FUCK THIS sh!t I'M OUT
Teena Abraham (4 days ago)
Hey Read more
Saroj Gaming (4 days ago)
Pubg is easy
The12ThGamer (4 days ago)
*"Keep a low profile and stay low, it'll be impossible for them to spot us in our ghillie suits."*
RAJAAN Railfans 101 (4 days ago)
Noob
which came first ros ghillie pubg ghillie
Jermain Sterling (5 days ago)
dumb
Bryan Chin (5 days ago)
Im gonna use my father Creadit card to buy the skin!! Wkwkwkwk.. Just kidding.. I never do that before!
Pow3rGaming (5 days ago)
3rd person playing is for bitches.  You're all, every single one of you pussy ass bitches.  Period.
Janne T (5 days ago)
What are you playing game with? a potato?
Dustine Enraca (5 days ago)
Thats John Cena's secret weapon!!😂😂
Loknath Shankar (5 days ago)
All who won had only 1 kills lol
Adhil Haneef (5 days ago)
This reminds me of modern warfare
CJ Lopez (5 days ago)
First clip stupid as fuck
HCM HIKevinIH (5 days ago)
And he cannot kill. Wow.
Youtuber MC (5 days ago)
How do you get it
You feel invisible and like a total badass until someone with good eyesight spots you and proceeds to fire led into your leafy torso
Shoya Katachi (5 days ago)
Cool like ros i mean rules Ghilie suit coollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll man
GB SAVAGE (5 days ago)
https://youtu.be/7m2Mn2DGwpQ
jumier hammer (5 days ago)
WTF!!!!!
Thing 1 Goosey (6 days ago)
If you pay attention its actually really easy to spot someone with a ghillie suit on
tcsharrett (6 days ago)
Idk how so many ppl go full auto and can control their aim...I'm terrible
El Presidente (6 days ago)
fuck this game i got core i7 8gb ram 2gb Gpu but i cant play just because i need dx11 shit gpu compatibility...
ValariusXT (6 days ago)
You titled it the power of Ghillie Suit but this is just people getting excited and giggling like school girls. Fuck!
christhoper noel (6 days ago)
How to get that shirt
Banana Man (6 days ago)
Attack of the bush men
Austin Hickerson (7 days ago)
They need to get rid of the ghillie suit for real. Tired of the mother fuckers hiding like bitches. There have been so many games I’ll be at 7 or 8 kills with a couple people left and you got these guys hiding. I feel like it promotes camping even more smh.
Frederick Kriesel (7 days ago)
Is this a complication of perfect ambush scenarios but idiotsare with the camo.
Laxum Menare (7 days ago)
try to anticipate their paths if you have to maneuver do it slow and steady no quick movements
johnryl nemenzo (7 days ago)
the stupid are the opponents hahaha !!!!
Alexander Schmidt (7 days ago)
Fortnites better than pubg y am I here
Scotty Whitis (8 days ago)
The best place to hide is right next to them it’s hilarious
Unique Gamer (8 days ago)
Play PUBG Mobile In High Graphics With No Lag in any device https://youtu.be/l1yVxbp14hc
lazar 02 (8 days ago)
*LOL IM THE 667TH COMENT 666 IS 666*
Lục Thị Lê (8 days ago)
too op
Dbackfan2244 (8 days ago)
These guys are obviously hacking, once you get shot with the bush on, you loose it...
RadRalphz (2 days ago)
*PUBG
RadRalphz (2 days ago)
Prixon Priz so what? I enjoy the game but I enjoy PING more. Cause my teammates ain't cancer
Prixon Priz (3 days ago)
RadRalphz fortnite fucking sucks tbh
RadRalphz (7 days ago)
Dbackfan2244 oh now you mention it yes, btw I'm playing fortnite right now
Dbackfan2244 (7 days ago)
RadRalphz its a fortnite joke
Dbackfan2244 (8 days ago)
Legit the guy at 00:46 I thought he was Jimmy Fallon.
Viewer 1009 (9 days ago)
I once killed four players with ghillie suit #1 won Like if you won #1 with ghillid
言卿 (9 days ago)
这技术在China是找虐的节奏
Nearly Evil 665 (9 days ago)
6:33 HEADHOST RIGHT IN THE SHOULDER
Austin 3:16 (9 days ago)
At 144p even I can't see him...lol
Taran Amrit kaur (9 days ago)
I got a ghillie suit and AWM in a box that was dropped from parachute I was the luckiest guy and also a full heal medkit
Taran Amrit kaur those are called First aid kit, full heal box
Terracrafter Gaming (9 days ago)
Do you actually own a copy of PUBG?
rico salvador (9 days ago)
hahaha
homixxide (9 days ago)
First dude was stupid as hell.
sotos matzos (10 days ago)
video should be named when noobs get ghillie
Mert S (10 days ago)
Bana hiç çıkmadı amk nerde çıkıyo bu ??
Mohammed Nooh (10 days ago)
Wow
SUPERCELL cr and coc (10 days ago)
You cant see me🖐
hi Juann (10 days ago)
Epic games at 5:35-hmm good idea
Jovan Jovanovic (11 days ago)
https://www.g2a.com/r/cheapgamepricess Hello! Here you can buy PUBG and PUBG skins cheaper! just log in and buy
Jak3y 23 (11 days ago)
The first one wasn’t even camo
Emil Elander (11 days ago)
6:34 ofc he had 3 kills
Leonardo DiCaprio (11 days ago)
nice yaarrrr
Nandi Moozle (11 days ago)
6:15 those are the only kills he got all game lmao
ExcaL Eu (11 days ago)
3:44 'You can be so patience' guy as soon as he sees the guy he murders the fuck out of him.
TheOneLikeMike (11 days ago)
how does the guy at 9.41 have 100 rounds in a tommy gun mag? seems fishy
surendra sherikar (11 days ago)
noobs play' Pubg
Youniz Panganiban (11 days ago)
it's just a not duhh
2007 (11 days ago)
Nerdesiniz la siz
Voully VD (12 days ago)
Dafuq. Tbh its so easu to see people in ghillie suit xD

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.