HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: Ozzny PUBG

Shroud EXPLOTING NEW BUG & here's why! LANDING ON THE AIRDROP PUBG Hilarious Moments/Fails/WTF Plays

427 ratings | 89012 views
💎💎 Gamdom - https://gamdom.com/?ref=ozzny [FREE .5$ - CODE: ozzny ] 💎💎 Shroud EXPLOTING NEW BUG & here's why! LANDING ON THE AIRDROP PUBG Hilarious Moments/Fails/WTF Plays 💎💎$40+ *FREE PUBG/CSGO SKINS HERE* - http://ozzny.com/ 💎💎 Shroud - https://www.twitch.tv/shroud Wadu Hek - https://www.twitch.tv/wadu Chad - https://www.twitch.tv/chad xChocobars - https://www.twitch.tv/xchocobars Just9n - http://www.twitch.tv/just9n TSM_Viss -https://www.twitch.tv/tsm_viss Dr.Disrespect - https://www.twitch.tv/drdisrespectlive This is the series where I put together some of the best and funniest PUBG Moments. Clips can be found on twitch/reddit. IF YOU WANT TO SUBMIT CLIPS TO BE FEATURED IN A VIDEO SEND THEM TO: ozzny21999@gmail.com Follow me on twitter: https://twitter.com/Ozzny09 Join my discord: https://discord.gg/W69quj9 There is no copyright infringement intended for the song or picture. If you have an issue with me posting this video please contact me through one of my social networks or YouTube private messaging system. Once I have received your message and determined you are the proper owner of this content I will have it removed. Footage Permission by: - https://www.playbattlegrounds.com/playerCreated.pu All video footage is licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 - https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/ I am not affiliated with OddShot.tv, Reddit.com or Livecap.tv all copyrights reserved to their respective owners. ✪ Links: https://oddshot.tv/ https://www.livecap.tv/ https://www.reddit.com Player,Unknown's,Battlegrounds,Top,Plays,Best,Of,Twitch,Fails,Insane,Stream,When,players,Oddshoots,Moments,crossbow shot,PUBG,PUBG funny moments,stream compilations,BEST OF PUBG,pubg best moments,crazy plays,crossbow is it good?,playerunknown's battlegrounds,pvp,steam,player unknown battlegrounds,pubg,play unknown battlegrounds,player unknown,playthrough,walkthrough,h1z1,online,winning the game,last man standing,survival game,hunger games,winning,map,how to win
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (88)
Ozzny PUBG (11 days ago)
That airdrop landing 10/10 Annnd Bluehole fix pls? BTW WE GOT A DOUBLE UPLOAD TODAY!
Crimson Ecstasy (13 hours ago)
where the fuck I am
Richard Mclelland (21 hours ago)
Of course hes a cheating prick that doesnt care abouy any of his fans he only cares about the money they give him
Jr Santos (1 day ago)
Not a bug... It's a feature.
Aman Ocampo (1 day ago)
C
Ethaniel MUKOKO (1 day ago)
Give me a thumbs up if you think shroud is good if you don’t give me a thumbs down 👍👎
Joe Vatts (2 days ago)
Just makes him a bitch player. That's all.
Mighty Droid (2 days ago)
8:44 _Thank me later_
Mason Wyland (5 hours ago)
Thank you
iLouKy (1 day ago)
Mighty Droid need more people like you 🙏🙏🙏
giovanni linares (2 days ago)
The hacks at 9:09 are we gonna pretend we didn't see that smh lol
J TRICKZZ (2 days ago)
Man u got a freking arm.....what a control bro.what a control 👏👏👏
Odd Deception (6 days ago)
i just wanna know how shroud aims like that... like wtf?
mcoc gamer (9 days ago)
Landing on a supply drop is not a bug. I mean it possible to do this in real life so how can it be a bug. It would be a bug if u couldn't land on it
finger blast (1 day ago)
ItsKirbby who cares about who cares
ItsKirbby (2 days ago)
Who cares if you can do it in real life it’s a video game and it gives you a unfair advantage (plus I doubt anybody had every landed a parachute on to a supply drop in mid air)
finger blast (2 days ago)
mcoc gamer in real life?
ties0 (10 days ago)
so hes exploting bugs and nobody bans him, ok blueballs
Forever Young (10 days ago)
How isn't Shourd banned? He contantly bug abuse in this game? In every game if you bug abuse you will get banned... They don't ban for this but when Doc kill his team mate one time he get instantly 2 days ban :D
nicholas byers (5 days ago)
shroud exploits bugs bc thats the only way pubg will find out about it and ban the bug he talks to the devs.
UNIROCK (10 days ago)
cliiiiikbaiiiiiit
Lawrence (1 day ago)
Watch the whole video before commenting dumbasz mother fcker
Matt373036 (10 days ago)
UNIROCK no lol it’s not
ComputerHacking1 (10 days ago)
I GOT BANNED FOR LANDING ON A CRATE LOOOOLLLL
Jan12 Baran (10 days ago)
THAFACK!
PC MasterRace (10 days ago)
Well battlegrounds isn't even a real game so why be mad if he's using an exploit bluehole obviously doesn't care
TSB DroppedEarS (2 days ago)
PC MasterRace it is to a game
ItsKirbby (11 days ago)
9:40 completely stole that
Alex Obando (11 days ago)
@7:17 you can see the guy land to the bottom right. He ran to get the truck.
RecallSuper (11 days ago)
I hope all these foreign people in the video were NOT playing on the NA servers.
BlazingSHADE (10 days ago)
RecallSuper I bet they were
potato.exe (11 days ago)
"new" bug
Kritapon (11 days ago)
2:51 HEARTROCKER
andomort (11 days ago)
Exploiting*
johnny123 (2 days ago)
andomort thank you
vowel x (11 days ago)
fuck that Liverpool band
Luís Fialho (11 days ago)
That bug is not new, i use it since november 😆
fuck u ozzny why shit intro again ?the whole clip in the beginning pls fuck you bitch
stronggye4 (11 days ago)
shit intro for a shit person
Manu2k (11 days ago)
dude : "fuck liverpool" shroud : "this guys talks about bands or something" come on shroud :))
Brap Brap Stututu (1 day ago)
He is kudet lol He is less update so he doesnt know everything about new stuff even Liverpool probably bevause HE PLAY PUBG 24 HOUR PER DAY LOL
David Marriott (10 days ago)
Some streamers are just clueless when it comes to sports I've learned. I know what they were talking about but alot of people in the West couldn't give a shit about European soccer either.
Cpefc A (10 days ago)
Manu2k I don't get this I am from Liverpool what do you mean
Manu2k (11 days ago)
BattiestBurrito i would not be so sure xD
BattiestBurrito (11 days ago)
Manu2k pretty sure hes joking
weeb eviscerator (11 days ago)
lmao some loser dono complaining bout how slave owning sheikh oil arab club Man City got fucked in the UCL away and at home
Jamie Walker (11 days ago)
Fuck liverpool..every scouser just unsub'd to shroud😂 had to be a man-utd fan lol
Marcelinous Tumaliuan (11 days ago)
Pause it in 8:39, the heck he get guns while going down the land?? How?? Explain it to me pla
Shin 97 (1 day ago)
Corroder correctly people grammar.. How sad is your life? Lol
Geric Santos (2 days ago)
Thanks. I dont have to watch the whole video
Karolly Tamasela (4 days ago)
warmode
Corroder (10 days ago)
David Marriott no hasn’t played the game.
David Marriott (10 days ago)
Corroder he hasnt played an event game mode so he is an idiot? Internet logic is awesome.
Jamie Walker (11 days ago)
I enjoy watching these vids but seriously, who are these people who donate crazy amounts to streamers, amazing how much gets donated.
Jamie Walker (9 days ago)
David Marriott probally done all of the above, i pay reasonible prices for what i go to, think my poit is being missed, just the people who donate crazy amount even regular large amount, if they just sub'd for 15bucks a month or somthing, shroud took in 160k in one month, cmon lol, i wish it was me😂
David Marriott (10 days ago)
So you have never been to a movie, concert, sporting event nothing like that? Because it's basically the same. I just watch clips so i dont do it but I understand why people support them.
mrNCSUman (10 days ago)
Alex Blascyk actually that’s not true, there are plenty of people who have become millionaires off of twitch/YouTube depending on how long u have been at it. Ninja makes over 300k a month
Brendan McDonald (10 days ago)
Alex Blascyk lol do you know how much ninja makes in ONE stream..?
Gaurav Varia (10 days ago)
Alex Blascyk what's your point😂
Trent Nelson (11 days ago)
i ATTEMPTED THAT AIRDROP LANDING EVERY TIME, I WOULD MISS AND FALL TO MY DEATH.
Skueezy (11 days ago)
omegalul
Late-X Gaming (11 days ago)
DAYUNM!!! Nice Video
Gabriel Rus (11 days ago)
7:42 lmao liverpool is the best
finger blast (2 days ago)
A Shit Pie eat shit
A Shit Pie (2 days ago)
Gabriel Rus fuck liverpool
滋ShigeHITo人 (11 days ago)
can ibe the third yeah i can
Ozzny PUBG (11 days ago)
yes you can
Chen Yao (11 days ago)
Viewer Number 141 hehe

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.