HomeКомпьютерные игрыRelated VideosMore From: SwitchPlanet

Top 12 Upcoming ACTION Games On Nintendo Switch

1363 ratings | 121868 views
Nintendo Switch Eshop $50x3 Giveaway! - https://gleam.io/qwct5/100k-50-x-3-nintendo-eshop-giveaway --~-- This video is about Top 12 Upcoming ACTION Games On Nintendo Switch. ◆ LATEST WEEKLY ◆ 27 NEW GAMES ANNOUNCED - https://www.youtube.com/watch?v=TtsRV43cFj4 -Follow Us - Twitter - https://www.twitter.com/SwitchPlanetOff
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (299)
SwitchPlanet (1 month ago)
(LATEST!)27 NEW Switch Games Announced https://www.youtube.com/watch?v=TtsRV43cFj4
“Yes! Yes!” M. Bison’s voice.
Théal fr (11 days ago)
TERRARIA <3
arno victor (15 days ago)
Can't wait for ark so many things I could do destroy bases , kill their pets and take their goods
장상희 (15 days ago)
왜 외국 사람 만 있지?
Weare Champs (18 days ago)
Wich date come fortnite battle royale for nintendo switch?
The annoying Squirtle (21 days ago)
Ima pkay it all the time
The annoying Squirtle (21 days ago)
I AM SO HYPED FOR ARK ON THE SWITCH!!
John Caius Tinio (21 days ago)
Wow finally good games in a good category the rest look so mobile they don't deserve to be in the switch but these oooh yeah
Ryokoko koko (23 days ago)
Victor Vran look nice...
Mrminty 1 (24 days ago)
So decay of logos is just dark souls kid friendly Version
Shadow Gamez (24 days ago)
Do u have rerese dates on some of these?
PhatBoiSlimz (24 days ago)
ARK is gonna run at goddam -30fps on this bitch can we all agree?
Bryant Espinoza (24 days ago)
Decay looks so bland and boring
Luis Gonzalez (24 days ago)
That's not how No More Heroes is going to play for the whole game is it? 😧
Jackson Kidwell (24 days ago)
Papers please for switch 2k18😂
ah re (26 days ago)
Salvo uno o dos como mucho son pasables. Despues todas porqjerias android
Francisco Burgos (12 days ago)
I'll buy Dark Souls... and maybe Decay of Logos, Terraria and Ark Survival Evolved...
kcvriess (1 month ago)
Okami HD and Hyper Light Drifter are so awesome!! Decay of Logos looks interesting but I'm not convinced yet I'll wait for an ACG review.
TheHolyGiraffe (1 month ago)
Terraria :o
Pablo Correa (1 month ago)
When is ark coming?
meme the memestar 69 (1 month ago)
HAHAHA ARK ON SWITCH HAHAHAH
meme the memestar 69 (24 days ago)
Battle Royale Clips HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
Battle Royale Clips (24 days ago)
meme the memestar 69 ark will also be on mobile
The Zac Martin (1 month ago)
I gotta say switch does look like a fun thing to have...just waiting on that library increase and backwards compatability with ds games
Zachary Foster (1 month ago)
Dinosaurs and Dragons? ARK for the win
jasher Clark (1 month ago)
They should fix ark for pc before it comes on switch
DatGurl (1 month ago)
Ark can work on the switch if they lower the graphics and u know wat they do
Lawrence Yeomans (1 month ago)
Kinda regretting getting my switch there is nothing that looks good to come besides smash bros and that’s it the rest look like silly goof ball games
FaunaRama (1 month ago)
God, I'm not impressed with anything coming out on the switch. Granted the switch is a tablet, but I really didn't expect every game to be something out of the google play store. When's the next Mario party??
casey arrow (1 month ago)
FaunaRama there asking top dollar for some of these games, I think I'll only be playing top AAA exclusives which for me there isn't alot of right now IDK, some just don't seem worth 80-100$ (aus) I'll just smash some more Mario and Zelda. any recommendations I was looking at donkey Kong
Snarky Mark (1 month ago)
Between all the Dark Souls clones and The World Ends With You, too many games whose gameplay is essentially perfectly timed button pressing. I prefer strategy games over those focused on dexterity.
More Anime (1 month ago)
OMFG TERRARIAAAAAAAAAAAAAAA
iReflex (1 month ago)
you idiots forgot Monster hunter
Kottonstream (1 month ago)
Got to say switch games environments are on point with ps2
Kodi Arthur (1 month ago)
Was gonna watch your video until I saw it had five ads in it...
jasher Clark (1 month ago)
Kodi Arthur it had zero ads for me
dibbstar (1 month ago)
Dark souls and ark❤️
Daniel Nsikan Joshua (1 month ago)
MY NIBBA HARAMBEEEEEEEEE
Retro Guardian (1 month ago)
Any1 notice the should b free to play game? No need to say the name. If u watched whole thing u know the 1 lol.
Ignacio Chaparro (1 month ago)
nunca había visto tanta mierda junta
Cene0n3 (1 month ago)
wellcome to 2010
netweed09 (1 month ago)
3:40 eyyyy Twilight Princess alter ego
UltraNecrozma_545 ITA (1 month ago)
What's the soundtrack of Victor vran part?
UltraNecrozma_545 ITA (1 month ago)
1:25 I'll buy it D1
Zeroguard10 (1 month ago)
Travis Strikes again no more heroes is a big failure game Sorry this game looks dumb
black stand (1 month ago)
Puras mierdas , una mierda el 2018 de switch
chulobombastic (1 month ago)
average quality of graphics is really low and disappointed... :(
chulobombastic (1 month ago)
1st one graphics could be nice... for Nintendo 64 :(
chulobombastic (1 month ago)
and I've just came here to laugh at you. You enormous asshole.
WoomyB (1 month ago)
chulobombastic I just came here to laugh at you. You enormous retard.
chulobombastic (1 month ago)
what are you talking about dude? it doesn't matter if they are from pc or switch, graphic quality is far lower than expectations for switch engine. And to say 'oh is indi' is not an excuse.
David Lo Pan (1 month ago)
chulobombastic what are you talking about? That wasn't even switch footage and it is an indi game man. It looks like that on pc dude Apply that same thought process to shovel knight
chulobombastic (1 month ago)
no. You wrong. Go and play n64 games and see for yourself. That game is far from our expectations and power of switch engine.
Stoop Floy (1 month ago)
“Who cares about the switch let’s just make the games digital” seems to be a common trend between companies
SilverRain (1 month ago)
More good games here then all of the Wii U ones.
SeaBean (1 month ago)
I saw a dragon at the end. Sold.
Billy Humphrey (1 month ago)
A few of these look like mobile games. Please Nintendo, don't let the eShop become Shovelware HQ.
Charlie Dodon (1 month ago)
No « Moonlighter » ?! I can't wait to play this game you should talk about it! 🙃
Anthony Z (1 month ago)
While I find SwitchPlant’s “approval” is deceiving and has no basis, this channel is useful to me in validating my intention to get rid of my Switch asap because of those indies. Thanks for putting together the videos. Amateur developers of those indie games are no different than those mobile phone app developers, just trying make some garbage, buggy software and hoping that it will be a hit and make millions. Don’t try to imitate success like cupheads with poor game ideas to begin with. Not going to attract financial support like Cupheads did.
WoomyB (1 month ago)
Anthony Z Are you people shills or something? The same retarded baseless opinions being posted over and over again. Mother fucking retards gonna sell their Switch because indie games are on it, despite many on this list being from big companies hahaha. I don't buy it one bit, are you people really this stupid?
V.G. N. (1 month ago)
Just make Nier:Automata for the Switch and I’ll run buy Switch
No Name (1 month ago)
LOL dark souls look like fuck trash, is this the remake one. Or maybe i become PC gamer for too long, need test my eyes through PS3 version again
8MoneyIzmyMission8 (1 month ago)
Definite Buys Sinner's Sacrifice (Switch game I'm looking forward to most, along with Monster Hunters Generations Ultimate and Bayonetta 3) The World Ends With You Final Remix Unruly Heroes Maybe Hyper Light Drifter
como não perder tempo (1 month ago)
Ok ko let's vs sonic the hedgehog é brucelose irresistível a sua caracterização e a sua capacidade de gengivite o seu corpo de forma clara e eficaz de que o seu corpo pode ser preparado para a sua vida profissional e de saúde que se torne em termos ambientais e pessoais e de saúde que o seu filho sua vida é o lixo
Eweezy8004 (1 month ago)
These games should be ranged anywhere from $1 - $29.99
Lord Catington (1 month ago)
Monster hunter
Charles Ruckle (1 month ago)
I'm the 600th liker on your video
Jamil Hussain (1 month ago)
Ark survival evolved is the one gona better than monster hunter you watch
Crud3lis (1 month ago)
Damn these games were all huge
Six1Eye (1 month ago)
Not a bad list of games heading to the switch.
Jomain Tan (1 month ago)
Awesomeee games coming!
Sorin P. (1 month ago)
Thanks for the update! Don’t forget to say something about Wizard of Legend and the best surprize from Capcom - Monster Hunter Generations Ultimaaaaate!!! :)
Blu Gill (1 month ago)
When i see the world end with you i almost think its some sort of KH
Alessio Cece (1 month ago)
ARK seems pretty Rad and cool!! Didn't Expect to See science fiction/Fantasy and dragons as well there!! 😎 I don't wanna kill the Dinosaurs though!! 😱😭
Why don't I see fortnite on this list but besides that good video
Gabriel Herrera (1 month ago)
Falto monster hunter
Lector (1 month ago)
unruly heroes looks really nice!
Unruly heroes no physical?
Chief Keef (1 month ago)
Am I the only one who skips this loud and annoying intro??
A Random Person (1 month ago)
I pretty much want all the games on this list...
Alessio Cece (1 month ago)
A Random Person very Well!! 😊
Owen (1 month ago)
Decay of logos looks really good
Alessio Cece (1 month ago)
Owen yep!!
LoL ReplayBaby (1 month ago)
I just want more hardcore platform/indie games
Alessio Cece (1 month ago)
LoL ReplayBaby Well it depends, you're right sometimes they are but fun is made more of just difficulty!! Also its always opinions and much more complex when it comes to that!!
LoL ReplayBaby (1 month ago)
Alessio Cece no like more celeste supermeatboy games. Very hard games todays games are to easy. You get bored real quick.
Alessio Cece (1 month ago)
LoL ReplayBaby yes!! Like these?? Or do you mean Horror /shooters survival/ fp??
Dysth Ymia (1 month ago)
5:43 still salty it cost $60 for a $18 mobile port (one screen formatted version) of a decade old nintendo DS game..........
Alessio Cece (1 month ago)
Dysth Ymia its Not even Out yet dude... 😅 Its Just a placeholder, it will be Most probably less!! I would say 40, Not more than 50!!
Dysth Ymia (1 month ago)
all stores online have it priced at $59.99
Alessio Cece (1 month ago)
Dysth Ymia ....how do you know exactly it will cost that much??
Khada Jhin (1 month ago)
When Terraria will be release .
Mr.ripcord 111 (1 month ago)
Ark hell ya even though it runs realy bad on ps4 and Xbox 1 I still think I whuld be cool
Mr.ripcord 111 (1 month ago)
Oh I see what you mean I just checked your right but I play it more on pc than Xbox and ps4 but over all it is a good game and I'm looking forward to getting it on the Nintendo switch soon
Alessio Cece (1 month ago)
Mr.ripcord 111 it will!! 😊
CaptainYoshi64 (1 month ago)
YAY! IM SO EXCITED! Hype for 100k!
Brooks Hyde (1 month ago)
First video in a while with mostly AAA games. Hopefully developers can keep em coming.
Brooks Hyde (1 month ago)
I can;t wait until E3. Let's see what Smash has in store for us.
Alessio Cece (1 month ago)
Brooks Hyde yep, hopefully E3 will be huge!! 😃😎
Autochat (1 month ago)
Hyper light drifter, Victor vram and obviously Dark souls R. and maybe Ark . . .
Alessio Cece (1 month ago)
Autochat what about the Others, decay??
-Insertnamehere- (1 month ago)
Travis strikes again.. looking pretty lame till now :0
Alessio Cece (1 month ago)
-Insertnamehere- yeah, also thought about something completely different, but it was shown already at a direct... It has a large fanbase but I never tried it im curious!!
Nash Marcelo (1 month ago)
Yeaahh... So let's talk about MHGU just being announced for August. Awww yiii
Alessio Cece (1 month ago)
Nash Marcelo yay!! 😊 Even though never tried any mh!!
YChifteluta (1 month ago)
Imitations, remakes, toilet paper graphic and 1 dollar games. Shame Nintendo!
Alessio Cece (1 month ago)
YChifteluta stfu and fuck Off troll!!
ben aderet elidor (1 month ago)
Im done this guy always show the same shit im done with this channel
Alessio Cece (1 month ago)
ben aderet elidor fuck Off retarded bitch!! 😂🖕
ben aderet elidor (1 month ago)
Alessio Cece lol you call me childish when you talking like that you call me retarded bitch and loser while i didnt say any shit about you... you need to grow up kido we are clearly not at the same level of intelligence plz do not answer this message You'll just embarrass yourself Joke of the humanity
Alessio Cece (1 month ago)
ben aderet elidor im Not a kid you fucking retarded bitch!! You're the one who clearly stands there as a loser because Nobody agrees with you!! You're childish! 😂🖕
ben aderet elidor (1 month ago)
Alessio Cece kid alert!! Dude grow up Nobudy wanna hear toxic kid
Alessio Cece (1 month ago)
ben aderet elidor yeah then do yourself and everyone Else a fovor and don't come Back and comment again OK?!
Mike Zimmer (1 month ago)
Yeah, God forbid everything in this video has to previews of AAA games. What's wrong with indies? And of course, let's ignore the fact that the Sony PlayStation 4 has remastered games as well, because "Nintenfags" and "Shitendo Fuckbois". #GodHatesYou #PS5MasterRace coming clean about what his deal was should've pretty much ended animosity between the Nintendo and Sony fanbases. But that doesn't seem to be happening anytime soon. Gotta shit on Nintendo no matter what, even as the Nintendo Switch is selling as fast as it is. I'm looking forward to: - Travis Strikes Again - Dark Souls Remastered - Sinner: Sacrifice for Redemption - Starlink: Battle for Atlas - Ark Survical Evolved
Cheshire_The_Phoenix (1 month ago)
Dafuq!! These games look epic! Okay SwitchPlanet you get my like this time
Alessio Cece (1 month ago)
Cheshire_The_Phoenix OK was Just curious!! 😊😎 Thats cool, you could have been Like: I don't Like the Games, so I don't like this Channel and these (IMO) Well Made Videos) as some apparently do!!
Cheshire_The_Phoenix (1 month ago)
Alessio Cece nothing I don't don't want to ruin anyone channel with adding to the dislikes so I just comment that's all
Alessio Cece (1 month ago)
Cheshire_The_Phoenix did you Always give dislikes or nothing??
BlackStarVega (1 month ago)
Hmm, Victor Vran seems like the game "Nine Parchments" ... Interesting...
BlackStarVega (1 month ago)
Lol, Right? Well....chances are, I'll pick up This game as well....seems interesting enough. Well, you take care of yourself and I'll hopefully see you online!
Alessio Cece (1 month ago)
BlackStarVega whhhaaat?? 😱😱😱 Thats really impressive actually, didn't know that you could spend so much time in it!! Really didn't expect that!! Yeah These are the Same reasons for me!! 😊 Some say its boring, shame on them!!! 😂
BlackStarVega (1 month ago)
I'm ashamed to say, but I put in over 450 hours on the game. I was wondering if I played with you on the game. I go by the name, "Black Star". If you have any questions about that game, let me know..... Nine Parchments is just the type of game I Love (Online co op multi play, with wizards/magic in an RPG like setting) lol...it's perfect for me. Lol geek alert
Alessio Cece (1 month ago)
BlackStarVega Just a few Minutes to be honest! 😅
BlackStarVega (1 month ago)
Hmm, do you play/have you played Nine Parchments?
Francisco Burgos (1 month ago)
There are a lot of games looking strangely similar to Zelda Breath of the Wild lately... (meaning Decay of Logos)
Alessio Cece (23 days ago)
Battle Royale Clips yep exactly that...
Battle Royale Clips (24 days ago)
Alessio Cece maybe you mean oceanhorn
Alessio Cece (1 month ago)
Francisco Burgos yeah similar, but still complete different Art Style and Game!! Looks unique and exciting!! (Hopefully Not such a delusion as the recent Game (forgot its Name now)
George Arizaga (1 month ago)
Shouldn't Smash Bros be in the list?
vexz LegendzZ (1 month ago)
George Arizaga Smash Bros is a fighting game, not action game.
MINOLTA 88C-V (1 month ago)
indie games and remaster old game very lame
The Musical Masochist (1 month ago)
Craig Morgan Just wait till E3 dude
WoomyB (1 month ago)
Craig Morgan Room temperature IQ.
Jeeses99 (1 month ago)
You're retarded
Craig Morgan (1 month ago)
Bridget Cru trust me l’ve been trying to
Bridget Cru (1 month ago)
Craig Morgan just sell it and get another console, the end.
Chris Elias (1 month ago)
Great stuff! Souls!! And souls like games! Time to buy back up joy cons
NinJaZ Creed (1 month ago)
What day is dark souls coming for the switch
Alessio Cece (1 month ago)
NinJaZ Creed tba!! They delayed it unfortunately!! 😫😥
KingDanius (1 month ago)
ARK is not even working properly on computers, how on earth they plan on making it playable for Switch?
Steven Wood (23 days ago)
Battle Royale Clips and..... Lol were talking about Ark 😂
Battle Royale Clips (24 days ago)
PUBG works better on phone than on pc and xbox!
KingDanius (28 days ago)
Steven Wood No, I only played it on PC. It runs smooth on low-mid graphics (30-50 FPS), but especially when loading bases it sometimes lags. I once joined a tribe which was so big, I had constant 6-8 FPS in their base....
Steven Wood (29 days ago)
Merlin obviously man
Merlin (29 days ago)
Switch is more powerful than 40000€ gaming pc boi
Miko Nico (1 month ago)
Cool
Dee Ann Duncan (1 month ago)
Not impressed by any of those games!
Alessio Cece (1 month ago)
vexz LegendzZ yep, still No answer!! 😑
vexz LegendzZ (1 month ago)
what would impress you then ?
Alessio Cece (1 month ago)
Dee Ann Duncan why??
Xray_534 (1 month ago)
Hyper light looks like kamiko
Christopher Hull (1 month ago)
Okami yes please!
Figaro (1 month ago)
Yess!!! It's been years since I last played it! :D
Smash Parker (1 month ago)
Hyper light drifter is literally one of my favorite games of all time.
Badut Urban (1 month ago)
Many smash bross potential character right here.
UhJayy (1 month ago)
Terreria dafuq Boi
Craig Morgan (1 month ago)
Pikslzplit The not so retro fagita I try to be in most cases 😁
Craig Morgan keep in mind the new update is massive, but glad to see your a positive one
Craig Morgan (1 month ago)
Pikslzplit The not so retro fagita I think he’s saying it’s old.. idk.. I’ve played it back in 2011.. some ppl like recycle games and some don’t.. but it’s something out for everyone to enjoy 😊
Danny Sealock (1 month ago)
Pikslzplit The not so retro fagita that’s an opinion that we don’t share
Terraria is a good fun game, what's the problem
GuyRification (1 month ago)
Summer is gonna be packed!
Danny Sealock (1 month ago)
GuyRification yeah lol rip my bank account
Alessio Cece (1 month ago)
GuyRification 😂😂😂
GuyRification (1 month ago)
Alessio Cece It's a good time to be a gamer...and a bad time to be a bank account...
Alessio Cece (1 month ago)
GuyRification Just wait for E3!!

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.